1. Excel jako baza danych
1. Tabele- edycja i sortowanie danych. Lista płac w firmie z podziałem na stanowiska i działy.
1a Tabele- edycja i sortowanie danych- zastosowanie funkcji SUMY.CZĘŚCIOWE
Zadanie 1. Przygotuj arkusz kalkulacyjny dla małej firmy (6 pracowników
pracujących w różnych działach) w postaci tabeli pełniącej funkcję bazy danych.
Oblicz sumę i średnią płac dla wszystkich pracowników.
Zadanie 1a. Przygotuj arkusz kalkulacyjny dla małej firmy (6 pracowników
pracujących w różnych działach) w postaci tabeli pełniącej funkcję bazy danych.
Oblicz sumę i średnią płac dla wszystkich pracowników. Zastosuj dodatkowo funkcję SUMY.CZĘŚCIOWE
2. Baza danych Access.
Mała firma IT.
Utwórz bazę danych pracowników małej firmy zarządzanej przez jednego menadżera.
Firma liczy 5 pracowników: programistę, webmastera, grafika, sprzedawcę, analityka.
Baza danych ma zawierać określone informacje: imię i nazwisko pracowników, adres zamieszkania,
kontakt- tel.komórkowy, adres mailowy, płace.